2015-07-08 00:40:00

           bu gömlekler ne lan önden içeride arkadan uzun dışarıda modaya bak demiyorum... bi dene benimde arkası uzun var ama farketmeden aldımdı..

yorgunum napıyorum. üvveee bir sürü para çöp. çookk kullanıyormuş gibbiiii onca kremmm tarihleri geçmiş kokla ayıkla at toz all .. kışın ble nadiren ellerim şey bak kelimeyi bulamadım uykumda var nem vs... kışın bilem  çok az el kremi sürerken. ayy canımmm yüz kremleri güneş kremine sanki gidiyon, vucut krrm. ha bide ayak masaj almıştım tarihi geçmedii daha barimmm bunu atma ..yaa meraklı değilim vede nem di soğuktu pc di derken... yüz maskesi bide ve yüz yıkama kremi babbaaa.. sürsem ay üzüldümm de ... makyaja kozetiğe para ver kullanma attt pek yapmam yaniii bi 5 yıl vs..  bir rü ruj .sürermiş gibi... unutum ruju mujuu.. heddaye edeyim bariimmm... bahrim der gibi mi olduuu. yok yaa.

hangi bağ önemli ayy bağlarım çözülmüşken..

sadakat demeyeyim o zaten olmalı da en olmayanlardan vs... gönül bağı önemli. de... şşşştt...

0
0
0
Yorum Yaz