neresi

2013-06-09 19:08:00

Avustralya da hayat ne kolay. var mı gelen:)) tek başına da hayat her yerde zor . her durakta başkası .ğrenç bence. yol yarılayınca cart cuurttt...... şimdi uykum var uyumamak için kendimi tutuyorum uyuyayım nasılsa napayım yani uykuda geçsin oturup geçeceğine , eğlenceyle, yemekle gececeğine.uyku sıhhat bulayım . beynim ağırdı kıbrıs mı... gelibolu mu acep... Devamı

amaann konular

2013-06-09 12:39:00

kocaman kara sinekler akşam pencereden içeri girip çıkmıyor. zoraki hopla zıpla yorgun uykulu iken. tabi uyku kaçtııı. saat beşi geçti .10 kere kaltım. iki gecedir böyle sinekler. bu gündemi yarındamı .olmaz böyle uyumadan. pis şeyler. florasana geliyorlar acaba bişeyle mi sarsam olur mu. üstüme geliyor bide bende mi parlıyorum ışık gibi:) yaaa off uykusuzummm çookk...  markettede kasiyer bağırdı aniden  sinek varmış. al poşetle it dedim elimdeydi poşet. kaşındırıyorda bu pis sinekler misafir gelecek çocuklarını gösterecekmiş:)))... yaniyurt dışında o bakımdan. eskiden bebek gezmesi yaparlardı ne güzel . yeni doğan bebek. şimdi telefon açıyorum çıkmıyor kuzenin karısı telefona ve günlerce... iyide numarayı da görmedin , kardeşinle konuştum bir ara alo de... ee büyüdüler işleri var:) saçımı yıkasamgelirler mi böyle de nemden kötü ve sinekle boğuşmaktan.... yaaa eskiden heryerde uyurken şimdi .neyseee....  gelirse gelsinler. annem var... ama aaa ben banyoya gireyim hemmen biri damlar! öbür wc var olmaz alaturkaya gidemezler ağrıları da yok ama işte alışmaınca... uykusuz duramıyorum yaaa. e heralde üstüste iki gün dört gün olursa. Vela havle vela kuvvet...... Devamı

İşte İnsanlık

2013-06-01 22:04:00

İşte İnsanlık! ayrı spor takımları, dinler, kültür, ırk, meslek demeden tüm vatandaş kenetlendi. suyunu ekmeğini yardımını paylaştı... İnsan olanın kanı dondu. Devamı

kanepe

2013-05-31 14:06:00

bilinen mobilyaların kanepelerine bakıyorum. bilinmeyenama sağlam, güzel hangileri de bilmiyorum. baksamda anlamam... zaten çoğu mdf vb... googlede koltuk aramalarım sırasında şikayetlerede rastladım. çok çabukta bozulmasın yani... çabukta bozulmasın yani... tekrar googleden baktım hah güzel derken Ankara da çıktı kanepeleerrr. modalife nasıl acaba diye arkadaşlara sorsam ayıp değil.nerden bileyim gidip göremem de İstanbul'dan. İstanbul da şubesi yok ama Ankara da bir hayli.. fiyatları uygun bir tanede beğendim sade açık renk. naklliye ücreti ne kadar:) ya beğenmesem geri gider m igiderse zor... aslında iyi koltuklar kayseride galiba. oraya mı gitsem .:)) bir koltuk için? gezmiş olurum nivaarrr... yani artık eşleride online alacaz .tamam herşey güzelsede ama birebir faklı ayolu var ayol:))) tam bakıyorum koltuğa kalıyor. birebir bakmadım. bir yere sadece... alerjim tutuyor sık sık:((( yoksa senelerce bakılır mı.. 4-5 seneöncesi beğendiğim koltuğu gördüm ama..... a varmış İstanbul şubeleri... yabancı gelmiyor diyordum. tam olarakta beğenmiyorum. bir yerini beğenmesem yapmasalar olur mu yada yapsalar... Devamı

20 dakika dizisi

2013-05-30 23:41:00

nasıl geç açtığım zaman tv yi dizi başlıyor. saat 19 u geçiyor erken. yemek için sıcak yemek isteği yok. ileri saatte ne yazıkki. blogta yazmasam yetişirdim. yemeği ısıthazırla saat 20,15 yada 20,20  dizi yeni bölümle karşımdaaa. başlamış. ne kadarını kaçırdım. ileri saatte tekrarı var sanırım. intikam dizisini izlemeyi bıraktım aynı güne yayın gelince.ama reklam arasındada baksam izleyemiyorum. baştan izlesen iyi. ama yani aynı tipler duruşları olmuyor... mert fırat iyi yakışıyor... şimdi 20 dakika da kardeşinin intikamı değil yada hem kardeşinin hem kendisinin belki ama ilk aşkımıymıış:( sonra o cadıyla evlenmiş.. albay dedikleri adam mı yaptı kötülükler... yani haftayı iple çek sonra geç kal.... Dr. miray'ı göremeyeceğiz mi:( şey de gözleri güzel arıza mıydı ismi onlar nakil olursa olmayacak... ama öteki kimdi unutkanlık başladı ... görücü usulu evlilik tiyatro kıvırcık iki elma dizisi şirin burda öff ne suratt.. ay gerçekten bildiğim ismide unuttumm... hafızam kuvvetliydi.. hatta oyunu yazan yönetenin isim soyadını hatırlardım. murat ismi kalmış aklımdaaa...  a yok gelmedi aklıma. oyunun ismide....  yoruldum, dinlenmeli .hah günay karaca sanırım. bulmaca da çözeceksen sadece bulmaca kare  kare olanlardan çözülmeli... anlamaya çalışmamalı! sinirlenmemeli de nasıl .örneğin salakça bir şey bu ama insan sinirlenir. banane de geç.... çocukluğu fakirlikle geçmiş. sonrası zengin olmuş ama cimri o aileden hepsi nedense cimri belki biri harıç onun da geliri az.. bir evi var maaş o kadar .bu bu zamana göre iyi ama diğerlerinin yanında zero.... kadın ne diyor saştım... efendiimmm parası olmayan daha kolay cennete gidermiş... niye ki dedim... kaç yıl geçti tam hatırlamıyorum da.. zenginsen zekatını verecen zor mu... Devamı

altın bileyzik aşerdim.

2013-05-30 19:39:00

uzzmanlarr..!! altın ne kadarr çıktı. halbuki dahası da vardı .1600yl.yo görürken uyuyordum! canım altın çekti keşke bi bir ay öncesi çekseymiişş... geçen günkü bilezik fiyarı ile bugün arasında ki fark 45 tl... aynı yerin diğer yerinde 20-30 tl. daha ucuz hemde.. bozdururken işçilikten ne kadar düşer bilemem... burdan güzelde yakından nasıl. ama kokusu güzeldir altının:)  niyse gari..ucuzlarsa alırım sanki de param vrmış gibi...neyse ... sanki pek takarımm. yüüzk küpe zorda onu kolay. bileyzik alıp başka yerden kısmalı... nirden:)) saç az boya.zaten bu sıcaktaaa... 1,300tl. nolcak, kırk yılda bir. masrafım da çok azken.... başka yerde bu fiyata yok bu bileysiik ama tk taksit...yani bijüteri alıyoruz . bari bu altuunn.... millet altun diş yaptırırmış eskiden. ıyyy ağızda sarı diş.... ben bir taş taktıramadım amaaann onca rahatsızlık çektirdilerrr!! varken doğru yap sağlık olsun. boşuna paralar gitti... tak pırlanta taşını da dişine:) olmadiii... kısmet olmayincaa.. neysee perşembe filmlerim var...... bazı yerler çok sıcak ve beraberinde nem bazı yerlerde, bazı serin. ısındıımm kotla.... şort giysem bakarlar... Devamı

bakarız

2013-05-29 06:25:00

kilimde ucuzluk var hakketten online baktım. hangisi iyi acaba? mondi, bellona, kilim vs? yalnız buralarda kilim mobilyaya ne zaman girsem epey pahalı.. indirimli yeri bakmalı...biraz hareket lütfeeenn..hala kanepe alamadım da... online eşyaları (bilgisayardan )yerleştirsek ... beyazlı bordolu güzelde. bordo kırmızı halı çok kullandık. bordo koltuğu pc den çookk gördüm böh geldiğinden ııhh. ay gene bej mii.. kırmızı mı alacağım yoo... bakarız. Devamı

zaman

2013-05-29 06:15:00

zamanla değil zamanında...     Devamı

İlişkilerde artık ilişki (anlaşma) yok çelişki var

2013-05-27 18:53:00

Artık ilişkilerde ilişkiler yok sadece çelişkiler var. gerek özel gerekse sosyal de tabi sürekli eş değiştirenler buna dahil değil onlarda ilişki yok çelişkide yok başka bir boyut gez eğlen tad bık bırak yada bıkmadan bir başkasına aynen devam. bunları katmıyorum haliyle.. Eskiden zaten anlaşma yokmuş erkekler ne derse... doğruyu bilsende onu ikna edecen.. . birde peki karıcımlı erkekler var hep kadının istediği sözü geçer bunda da ilişki yok. kendini gezdiren yediren içenama karıısna kızına oğluna bakmayanlar. ayyy çookk vaarrr..... en iyisi birey olarak yetiştirilmek baktın böyle kendi ayaklarının üzerinde duruyon ya peki ama hiç mi güvendiğin insanlık olmayacak? öyleside hayal boşluk gibi. neyseler... Devamı

kilo

2013-05-25 16:14:00

geçen gün sanki şişmanlar günü dedim. şişman  desem alınmazlar değil mi bende şişmanım bu arada :)) ... ne diyeyim kilolu demek daha ince kibarca.ama şişman da kilolu demksede... ben hep kilosuz olduğumdan:)) olmadı kilosuz demek. ben hep zayıf olduğumdan hassas:) birden kilolanınca çok geldi. normalden bira fazlayım.. aman sağlık olsun aman....  altın çilek altın değerde dediler.... nasıl o kadar büyük çok büyük zarar vermiş. Kadını mahfetmişler bu altın çilek hapıyla... sadece hapı mı  bitkisi de mi. Allah korusun... yolda o kadar şişman gördüm ki  o gün. ve dar buluzlar, dar pantolon kaç kat karın. kendimi kıyasla zayıf gördüm bir hayli. hatta geçip aynaya baktım ince bile... kıyafetlede farkediyor elbett... neyse üff ne anlatıyorum bunları.......bu odada nasıl sıcak buhar oldu kalk kalk. nefes zor alırken boğulacağımmm......... yani bir dönem kilolu olabilirsin nevar bunda. yada uzun dönem ki rahatsızlıktan kaynaklanıyorsa kilo değil sağlık önemli.. hele 1,60 üzeri boyluların 34 beden olma isteğini anlamış değilim...  besinler hormonlu kilo yapıyor, şişiriyor.. hareketsizlik üzüntü stres nefes alamamak vs... Devamı

bugün

2013-05-25 12:18:00

günlüğün sonu ne zaman biter diye meraktayım... bir dönem tutulmuş günlükleri vardır bazılarımızın...  bloglarda böyle. açılış amacına göre de yol alır... fotoğraflar için, yöresel tanıtım, öğrencilik günleri, gençlikte aile arkadaş ilişkilerini, bir şyi taıtım için, anne olmuştur anlatır annelik, bebekle ilgili bu gibi yaşanmışlıklar yaşanacaklar için bloglar açılır. en sinir olduklrımdanda anne oluşu bebeğinin günlerini en ıvır zıvırını anlatan maaşla çalışan gaeteci ama gazateci ama  gazeteci olanlardır... kimi aşk acısı çektiğinden yazar ve böylelerini gördüm ya bloğu kapattı ya sildi ya öyle bıraktı... yani günlük yazıyorsan en son nasıl kapatırsın? kitap değil ki sonuç aramak olsun? romanda bitiş olur ama öyle ama böyle. denemede olmasada olur diyorum ya günlük. kardeşim bırak işte nasılsa son neyse ne uğraşıyon sanki sorumluluğun varmış gibi ne vijdan yapıyorsun ne sorumluluk duyuyorsun. sankiarşivleyeceğimmmmm..... merak ettim. tak diye bitirmekte güzel. allahaısmarladık diyipte... ayy açmaktan zormuş bitirmek bazıları için.. daha güzel bir blog yaşama gitsende...  ben son nerde bırakırdımm:)) ayar kaçtıı ki son zaten hangi sondaydı bu hangi boyut.. boşver... en sevmediğim kelime. boşverdir.. değerleri çöpe at der gibi. ama bazende anlaşılmamak, değersizliği değer edip boş görmenin var oluşu yada yada için kullanılıyor... ve ile devam eder yada ile seçenek kazanılır.../ . artık hangisi ile buluşursa insan ki yaşadığınca, ömür dyoruz  buna. sonu kişi göremiyor son nefesinde. ama kalanlar görür varsalar ve konuşurlar ama vah vahlar ama kendinceler  sonra biter sonra sıra onlara gelir dünya sürdükçe..  bloğu devamlı yazamassın dedik ister fotoğ... Devamı

bir varmışız bir yokmuşuz

2013-05-25 11:43:00

bir varmışız bir yokmuşuz özetle... yazsan roman olur her bir insanın yaşamı... Devamı

idrar içmek ?? !!

2013-05-25 00:09:00

kendi idrarını içti ünlü biri haberini okudum ama yorum yazıyorum ama yayına girmiyor. benim pc den kaynaklanıyor muhtemelen, blogcudan veya... ne iğrenç yaaa oha nasıl içilir ıvvv. güzellik gençlik mi ne içindir?? asla katha yanii..... yani normal normal içiyor bide... meyve suyu içer gibi. kokar da koku almıyor yada kendi şeyi hoştur !! dudaklarım uçuklayacak. sağlık için çok gerekli ise beni bayıltıp içirsinler sonrada bayılacağına..neysse... Devamı

vefasız mı sadece

2013-05-23 17:47:00

gel benim vefasız yarim. sen çağır bir gönülden gelmezmiyim ben.... sesi güzel kadife gibi. kim diye baktım aa ferhat göçer miydi soyadını unuttum.. tipinden, yaşından sesi kalın duruyor yoruldum. sıcaktı epey . 1,30 dak.  yürürüm sandım epeyde yani.. marketede uğrasam 2 saat de.araç yok var da çok dolaştıracak o da taksi ile..  geçis yok dolaşmalı yada caddeyi atlayacan iyi...  taksiyle mi gitsem acaba. tek başıma takside küçücük alan tanımadığın insanlada istemiyorum. minübüsler hele hele kısa mesafe perişan ediyor..... ama daha çok yürüdüm olmayınca başka yere gitt... bankalar vs... hayır gelirken minübüse binseydim. gitmek tamam yorulmadımm.... gelirken gelemiyorum oturdum biraz tamdarüzgar çıkmaz mı çıktı polenler neyse toz çokk... geldim Allaha şükür... marketten bir şey aldım sadece bakınamadım. bir sorun çıkartmasalar olmaazzz.. bekle kasada.. diada tavuk 2-3 gün kala % 35 indirimli imiş. kendi aralarında konuşuyorlar nedir dedim söylemiyorlar. iyide bu hak verilmişse size sorunu ne ?? son kullanma tarihi 25 ,05 ve bu gün 23,05 . 2 gün hatta 1,5 gün dedim. hem 2-3 gün kala diyorlar(son kullnma tarh.ne) hem erkenmiş ama size ind. yaptık.. market gece 24 e dek te açık değil.... hiç işteee... yani okuyan varsa son 1-2 gün kala tavuk ette sanırım %35 mi 25 mii indirimlii.. bunları bile bilemeyen insanlar çalışıyorr... beni o halde uğraştırdılar. iki saat yürüdümm bu havada.. yani bende ! toz polen yut güneş yüzüm yandı kremde sürme huyum yok ve kremler alırım! gözlerim kızardı ses gitti.... neysse ....... meyvesebzeleri bozulmadan başladı mı geçmeye indirim yapmalılar ama aynı fiyat ve çöpe! ilk kez rastlıyorum tavuk 2-3 gün kala indirime gi... Devamı

saç

2013-05-23 13:21:00

burçin terzioğlu'nun merhamet dizisinde ki saçları peruk mu düşüncelerine şaştım .hiç peruk durmuyor öyle ise çok başarılı yapılmış ve saçı başarılı taşıyor... yakışmamış diyenlere de şaştım ben çok beğendim çok yakışmış...  üstelik dizide rolünde ki kadına da yakışmış bir saç.güzelde oynuyor. Devamı

gariii!

2013-05-23 00:35:00

noldu daha bulamadın mı olgunu. senden olgunu.demek senden olgunu yok. şampiyooonn seeennn! bravo bravooo en büyük kalas sensin!!! oleyy!!! yıllardır aradı bulamadııı ya. ben olgunu isterim benden olgunuu... istmekle olmiy. hareket. nerde hareket orada berekett. hem iste hem hareket ett...... küpelerinne çookk oldudaaaa ...kimeeee!  ay anladııımm bu kendinden olgu yok diye arıyor gines rekorlar almaz ki ama böyle şeyler.neyse gariiiiiii... Devamı

neyi alıyormuş.

2013-05-22 23:54:00

Korkma giderken 'b'yi alıyorum, gerisini sana bırakıyorum.Nede olsa sen bitirdin bizi. Öyleyse sende kalmalı 'izi'.N. Hikmet şiirden de bıktırıyorlar , bıktırdıkları duygu sevgi hınca hınc tüm bedenine hayatına insanlığına yaşamına zarar verirken... ha bide çocuklar varda gisdiyorsa aman sadece b yi alıyormuş.herhal b yi alıyon b kendi oluyor. çocuklar, kadın, anne kalsınn ıvvv!!! nafakada kalsın onu da alıyor... yaaa .. yaaaa... çocuksuz zor. çocuklu çookk daha zor! ve giderken "siktirolun" siktirolun" unu da alıp gidin!!!  erkek işteee... böyleleri nasılmış bilmezdimm .... çeşit çeşit... erkeği erkek bilirdim... özveri güven saygı mertlik koruyan vss.... saymayayım nasılsa içlerinde bunlardan çook azında varr. ne bunlar diyecekler! bunu da sileyim. yaz sill............................ alın ya zıı nıı si le messin..... Allah güzel yazılar yazanlara ne mutluu.... gelirken alır giderken kendini alır! ve sendende çok şeyler alır. gelirken sevgi giderken nefret! ama sen yapmışsın b onda ce eee pışıkta ondaa...oh ne alaaaa... izini de al .iz kalmaz yavruusss:)) dermişizzzz.... deeee amaa........ birbirine benziyor huyları al birini vur diğerine .... yani.. Devamı

ne yerler... halt

2013-05-22 19:10:00

erkekler ne yer? bok yer... :))) kabul ederler mi aslaa... haksız olduklarını bilirler ama gen huy yetişme... içlerinden kabul ederler ve daha normal olabilseydim ne iyi olurdu derler ama olunmazz... bok yerine halt mı deseydim halt başka yaptıkları şey.. e kalsınnn.... salak sapık birinerastlayıp uğraşmayayımm sonra... tabiii doğruuu... yaaa erkeklerdedim ama kadınların çoğu da aynı:((( omayanlar önce beğenilir sonra uzaylı muamelesi görürler... neysseee........ Devamı

' Geçinemedik boşanıyoruz '

2013-05-22 13:00:00
'  Geçinemedik boşanıyoruz ' |  görsel 1

Geçtiğimiz günlerde Gökçe Aytaç’ın eşine yumruk atıp yüz kemiğini kırdığı, Gökçe Özyol’un da aynı şekilde eşine karşılık vererek onu darp ettiği haberleriyle gündeme gelen ve mahkemelik olan çift basın açıklaması yaptı. İşte o açıklama; Gökçe Aytaç: “Bizler de insanız, her ailede yaşanan şeyler bizim de başımıza geldi ve birbirimizi daha fazla yıpratmamak için; boşanmaya karar verdik. Ancak; çıkan haberler bizi çok üzüyor, ailemiz ve çevremiz bunlardan çok etkileniyor” Gökçe Özyol : “Her ailede problemler yaşanır. Bizim ailemizde de bazı şeyler yaşandı. Birbirimize öfkelendik. O öfkenin etkisi ile birbirimiz hakkında şikayette bulunduk. Ancak; sakinleştikten sonra bu kararın yanlış olduğunu görerek, her medeni insanın... ...   Kaynak : kaanil.blogcu.com aaaa çok şaşırdımm!!! ne iğrençlik nasıl insan erkek bunlarr!!! yumruk bide. adamda piskopat tipi de var sanki ama yumruk atmak. ne bok yiyeceğimizi şaşırdık.. evlensen bir türlü evlenmesen başka türlü! geçinemedik ayrıl her bünnyeye her yerede uymuyor...  aile aile diyorsun ve görüyorsun aile denen şeyde fosmuş... doğuştan daha bi ben merkezli de yetişmiyoruzzz...   Devamı

ee!

2013-05-21 11:07:00

eee bir komiklik göremedim... rakip yoksa galip beli mi:)  kendi kendime mi ısmarlayacağım... havalar birden ısınınca alerjiler çok yükseldi...:(( şampiyo belli ikini kim... Galatasaray. 2. kim sahi. bşk mı fb mi. trbz mu yoksa... şifre demiyorum maçları diyorum. şifre ile mektuplar var mıymış acaba? hepsi semt ismi oldu:) tesadüfen trabzon dense yanlış anlaşılsa il dışına çıkacan ve bir yakışıklı belkide çok birini beğenecen o da seni. ötekide halaaaaaa........... yani erkek cesaretli yapıcı olur... bekledim ettim, sendende bekledim, beraberce, çok saçma bir  yapıda erkeklikk bana göree... saçmalığa son...! bir sürü saçmalık ötesi üstelik.     Devamı

şiir güzeldir

2013-05-20 23:55:00

benim saçım saçlarım diyeyim pardon:))) üç tel tarasamda farketmez:))) ama güzel dermişim...şiir güzel, sözler güzel. ben demiyorum Cemal S. diyor...:) Allah Rahmet eylesin... en son şiiri ben okuduğumdan beri sevmiyorum diyor ama gizli gizli okuduğunu görüyorum... yooo yooo terbiyesiz gizlilik yokk. benim sesimden dinleme ızdırabından kaçış:))). ay gel be meydan da oku keyifle. gerçi öyleside başka  keyif Devamı

mazimde gezdirdim...

2013-05-20 00:17:00

Seni aldım senden haberli senden izinsiz tuttum çekeledim mazimi gezdirdim. mazimi gezdirirken geleceğim sen oldun . geleceğimde mazi oldu. şimdi anlatmam kimselere, içimdedir... sanada demem... sana deseydim mazi olmazdık ... imza şu olsun güzel gerçekten ukalaca denmesin o anlamak istemeyenlerin ukalalığıdır diyelim... imza ; ben yazarsam güzel yazarım. neyi olacak yazı şiiri.... Ve senin mazindede uzuuun bir yolculuk yaptım, geleceğindede. sen mazi yaparken birçok şeyini bende senin mazini mazim yaptım bee hani benim mazim yok. aşka daldık moku yedik! mazeretimiz vardı aşktı . mazi oldu . Devamı

nerde ki??

2013-05-20 00:09:00

Vaayy bee erkeğe baakk. nirde laann?? :))) Devamı

ayrılıkta sevdaya dahil

2013-05-20 00:04:00

ayrılıkta sevdaya dahil ama yalnız biri için diğeri başka kümede... gerçek birlikteliği düşünerek yazdım. yoksa o renk ararayanlar için, şeffaflığı sevmeyenler için kafamı da yüreğimi de yormayayım.... onlar için beraberken diye bir şey yok ki onlara eğlence iken diğerine hayal , boşluk gelir yaşananlar bu yüzden bu düşünceler insanlığıma kişiliğime tersken düşünmeyeyim ki şiirleri yorumlama çizgim bu yönleride düşünmesin... bazende  iki kişi içinde ayrılık sevdaya dahildir... ayrılığı gerçekten yaşarlar... şiir okumanın bıkması yeteri yaşı olmuyor, şiir okumanın.! kim demiş bu sözü unuttum .kafam çok çok karıştı artıkk................ Devamı