2015-08-04 00:01:00

            ya şimdi bilgili demek yabancı bilim, yazar, edebiyatı bilsede önce Türk kültür bilm sanat eser kitapları bilse çok güzel... Devamı

2015-08-02 19:09:00

                         fatih portakal diyorya sanki waşington portakal der gibi oluyor hahaaa......... Devamı

2015-08-02 19:05:00

                  ay bunuda silsem mi ama düşünüyorum suzan kardeşin sesi yok ki. hadi olsa söylesin buyaş sonrası. ama her gün başka ilde koşturuyor. gerçi kimin sesi var ki. sesi olanları bilemiyoruzda. sezen aksu herkes şarkı söylüyor kaseti var sanada yapalım demiş ve hadi kaset hadi tv. ama konser salonları yemek salonlarında dinleyici daha zorken ordada... sıkılıyor zaman geçirsin heralde... böyle işler gençken güzel. parada lazım değildir 50 yaş sonrası mı. herkes gibi oldum lazımda çok lazım değil gibi vs.şadap Devamı

bilen

2015-08-02 18:58:00

                  biri eksilir herkes, her şey eksik gelir yada fazla gelir... Devamı

2015-07-31 20:12:00

                   bir gün demiştin bir gün demiştik hangi gündü. geçmiş mi gelecek mi .bitmiş. biraz nefes alıp yemek yiyeyim.. sıcak mıcak yazıyla dejars yoruldummmm... bir gün bizimdi.. günler aynı oldu..... hani karın ağrısı ol ma sıınnn... karın ağrısına ne gelirdi neydi herkesin ilacı farklı aslında bazısı daha iyi ama sanırsın diğeri. insan kendi vucudunu bilir ama bazen dr.u dinlemeli hahaaa bu müthiş güzel oldu. aşksa tmm ama inat vs ise boşuna zaman kaybet keşkelere kal sonra! Devamı

2015-07-31 20:02:00

                   ben sende olmayanları sende buldum... enteresaannn:))) Devamı

2015-07-31 20:01:00

   modaya değil yakışana bak Devamı

ses

2015-07-31 19:59:00

   iç sesini bazıları duymaz inadına bazıları ise o sesten kulağı inler iç sesine kulak vermez kulağı iç ses verir...  ne yazoyıom beee .heçç işte......     Devamı

2015-07-31 19:55:00

    yıllar önce hatırlıyor musun? evet şu şu hani şu var dı dimi. ben hatırlamadığım için sordum:) Devamı

2015-07-31 19:52:00

            beni soruyormuşsun... bana niye sormuyorsun. yüzün mü yok. kalbin mi aklın mı yüreğin? lan madem böyle ne halt ederse etsin. ay romantijk yazıda bile dayanamadım mıyymıyy. ama bu mıymıy değilll seven biri başkalarından haber alıyor nasıl ulaşır ulaşımı bulunca ulaşan salakça sadece soran değilll... Devamı

2015-07-31 19:47:00

                      Aşklar kötü başlasa iyi bitse. iyi başlayıp kötü bitmese kötü olunmasa. bazı aşklar kötü başlar ama gene kötü biter.......... Devamı

bir değer

2015-07-31 19:39:00

              tabağındakinin kıymetini bilmek farklı  ama bu başka. bazen yanyana oturduğun yabancıdır. karşı masadaki, yan masadaki sana sahicidir ama denk gelmemiştir. bir sıcak nem kafam ağrıyoorrr. ağustos sıcak ol nolur ablası. abla artık benim:) teyzede ama nedense teyze demiyorlar... ayy sıcak ol demişim sıcak olmaaa .............  Devamı

2015-07-29 23:34:00

 yaa ne iğrenç sinekler. bir ikisi dev diğerleri orta üstüne üstüne suratına geliyor. dışarı çıkmıyorlar. nemden kasılmış halde zıpla yoruldum.pis pis şeyler ay tepende yüzünde niye dışarı çıkmıyorlar . ışığa git. akşam 20 sonrası zor bi iş yapmıyon sürekli önünde tepende Devamı

2015-07-29 21:47:00

       Uğruna içilecek aşklar kalmadığı için içiyormuş. bir bardak su:)). ne aşkı insan kaldı mı ki....... Devamı

2015-07-28 13:08:00

        geri kalmış ülkelerde ve gerçek müslümanklığın yapılmadığı yer kişilerde kadın zavallı. yada insan kadın olmayacaksın rahatsın... bir çükle ohh tüm rahatlık rahatsızlıklar umursamama erkekte. tüm yük kadında...  kadın da erkekte insan. farklılıkları var ama ezmek kullanmak için değil. madem böyle aslında sıç aşka iyi ve zengini seç lan yani. hatta bir kaç yıl sonra sevgili bul ona senle uğraşmasın yok sevgili yok mülayim adam o kazansın sen gez öyle bir iki de  çocuk yap tamam. ne uğraşacan... daa. da yı al sonraa... yani aslında erkekler giyimdede rahat kadından. erkek göbek ve diz altı örtünür. kadın tümden  örtünür dinimizde. Devamı

2015-07-25 23:53:00

             Kimya öğretmenimiz ne iyi öğretirdi. kimya dersini çok severdim. bakın hala elementleri hatırlıyorum. Bakır Cu, Altın Au, gümüş Ag ama Ag üzeri +3 sanırım. elmas yoktu mu:))) ayy hatırladıklarıma bakılsa maddeci sanacaklar.. şu an O oksijeni hatırlamalı.  güzel giyindiği zaman ders güzel olurdu. yoksa sinirli idi. yüzü güzel boyu çookkk kısa. burnunu çekerdi minik burun hoştu........ Devamı

2015-07-25 23:48:00

        ayrılınca kötü diyenler iyiye kendi kötülüklerini kusarlar! daha kötü olmasına izin vermemişte bide. Devamı

b

2015-07-25 23:46:00

                   bu sıcakta sinemaya gitmek hele küçük salon aman hiç bir zaman gidemem gitmem. en iyisi odada 1-3 kişi varken al çayını yemişini izle dizini. yaz dizileri benzer. bi güneşin kızları değişik vardır bi bi daha. şu an aklımda yok sıcak nemli gündü vee bir koku dışarıdn aman bir kaç saattir. tam bi uykum varken yaz. ilişki durumu karışık kız çok küçük yaa derken küçük boy denmez hızlı yazmaktan. küçük duruyor hele adam 1,80 üstü iken hoşlanmazda aşıksa. küçük bide yaşı duruyor ama 27-28  miş göstermiyor. çok kısa pek güzel değil.hele 1,93 boylu erkekte. 1,93 gibi diyeyim bilmiyorum........ biraz daha uzun ve güzel olsaydı... neyse yani gözükmüyor kısa boy olunca neyse. şans ve iyi olmak ahlaklı olmak hayatı güzel yaşamak hayatın güzel olması iyi insalarla karşılaşmak gerek evet bana kısa boylu biri ne kadar olsada sanki işte az boylu neyse çok uzunda sırık....  boy kompleksi olan vardır ama tat alıyorsa hayatından soru değil yoksa güzel olsan ne ...bugün hep tatlı şeyler yedim kanal tedavi daha bitmeden. manyaaakkk gib iyi  dr.a rastlama habire ağrı para zaman git... bud bir senelik röntgen yeterli fazla bişey değişmez dedi YAHUUUUUU!!!  ayyyyyyy............. Devamı

2015-07-25 12:55:00

              erkekler çok mu zayıfsınız? donanımlı donanımsız kadında suçu arar. o halde kadınsız yaşayın. var evet uyuz kadınlaaarrr ... sanki erkekler insan arada bulasın... kadının en iyisi 2 gün yaşarmış daha iyisi nikahtan bir gün önce ölenmiş:)) gibi sözler.. yok be ya nikah geçirmek ister erkek ... belki sonra ayy sinirrr.   neysse yani kadın normalse e hayatt tabii vs.. Devamı

2015-07-25 12:46:00

                Cem bey niye bir bayramı kutlamadınız diyesim geliyorda demiyorum.demee... topluma duyarlı, doğallığa uğraşan biri bayramı önemseyenlere bir iyi bayramlar dese ne olur ki demeyi sevmesede karşısındakileri seviyorsa dese yok daha mı soğukk.. neysseee! takip etmemeyi düşünüyordum evet düşünceleri güzel ama maneviyat önemli. maneviyat, psikolojiler epey sarsılmışken....... e belkiii durumu uygun değildi. diğer bayramalra bakalım Devamı

2015-07-25 12:41:00

                       kadının doğuma yetişmesini sağlayan kişi/kişilerin adları  bebeklerine takılırya... adınız ne? bebeğime takabilir miyim tabiii... adı ayşe mehmet daha çok olan bunu istiyorsa yada eleni dany olan pek istemez çoğunluk ayşe mehmet var... evet ayşe mehmet olan adını takacak söylüyor eleni ismim. e takmaz tebbiii .. hihhiii filmlerde hep olurya adınızı bebeğime takmak istiyorum uğraştınız çok... yaniii kendine yabancı ve dinine yabancı ismi takmaz da hep aynı isim çıkıyor... birde böylesi düşündüm... kimse ayrım mayrım yada şuna bak kapasitesinde olmasın. rastalayabilir böylesi durum madem din, ırk farklı beraber yaşanıyor........... facebooktan yazsam gülecek yerde vır vır çıkar mı . kapasiteyi az kullanıyor yaaa insnalar. ayyyyyy......... Devamı

2015-07-25 12:32:00

                        whatsaap mı neydi ne uğraşıp bakacağım, yok sonra uygula sonra kişiyi gör. görmek istediğimde yokken....... Devamı